.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با ارسال نامه ای سرگشاده به رئیس جمهور ؛
شهمیرزادی ها، خواستار الحاق به مازندران شدند
مسئولین شهرستان مهدیشهر و مردم آن در صدد حذف نام شهمیرزاد از صفحه جغرافیای سیاسی استان سمنان هستند، شهری که بیش از سه هزار سال قدمت داشته و در گذشته ای نه چندان دور مرکز تجارت حکومت طبرستان بوده و با نامهای شهمار فریمف شهمار طبرستان، شاهمیرزا همانند نگینی در منطقه البرز شرقی می درخشد ولی اکنون با ...
شهمیرزادی ها، خواستار الحاق به مازندران  شدند

بیش از 4500 نفر از مردم شهمیرزاد سمنان با ارسال نامه ای به رئیس جمهوری خواستار الحاق این شهر به استان مازندران شده اند.

به گزارش شمال نیوز، این نامه که نسخه ای از آن به این پایگاه ارسال شد، در قالب طومار امضاء از وی خواستار الحاق شهمیرزاد سمنان به مازندران شدند. متن کامل این نامه به شرح ذیل است.

محضر مبارک رئیس محترم جمهور، جناب آقای دکتر احمدی نژاد

با سلام و درود بی پایان حق تعالی به روح بلند ملکوتی امام خمینی(ره) و آروزی سلامتی برای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و حضرتعالی و تسلیت به مناسبت ایام شهادت بزرگ شهید مظلوم دنیا حضرت اباعبدالحسین و آرزوی تعجیل در فرج مهدی فاطمه زهرا(عج).

همانگونه که مستحضرید، شهمیرزاد با اهداء بیش از 84 شهید سرافراز در جبهه های حق علیه باطل و با حضور همه اقشار در تمامی صحنه های انقلاب و جنگ و داشتن فرزندان مثمر در صحنه های سازندگی و پرورش عالمان بزرگی همچون مرحوم آیت الله العظمی شیخ کبیر شهمیرزادی و مرحوم حجت الاسلام و المسلمین حاج محمد مومنی شهمیرزادی و استاد تاریخ ادبیات ایران مرحوم دکتر ذبیح الله صفا و بیش از 300 پزشک و دانشمند به ندای عدالت حضرتعالی لبیگ گفته و منتظر تحولات و تحقق آنچه که حق مسلم این شهر بوده که متاسفانه در سالیان گذشته مورد بی مهری و کم لطفی مسئولان استان و شهرستان و بخش قرار گرفته در این دوره تحقق یابد که این امر میسر نشد.

در این نامه افزوده شد: از آنجائیکه واقعا صداقت گفتار و کردار شما اعتقاد و ایمان داریم و بار دیگر پیرو تظلم و شکوائیه های که با امضاء خانواده معظم شهداء و جمع کثیری از مردم خداجو و خسته از جور و ستم و تشنه عدالت شهمیرزاد در سال 85 مبنی بر نارسایی ها و کاستی های موجود از شما می خواهیم همان طوری که شما بارها فرمودید که حق گرفتنی است بار دیگر به گوشه ای از مشکلات و خواسته های این شهر عقب نگهداشته شده اشاره نموده و منتظر صدور اوامراتان می مانیم و عاجزانه درخواست می نماییم.

ما خواستار الحاق به استان مازندران هستیم

در نامه شهمیرزادی ها به رئیس جمهور آمده است: در سالها قبل کلنگ شوم ترین پروژه عمرانی استان سمنان در شهمیرزاد به زمین زده شده پروژه انتقال آب چشمه روزیه از چشمه های شمالی ترین نقاط بخش شهمیرزاد به شهرستان بدوا بر اساس نظریه کارشناسان داخلی و خارجی مقرر گردیده بود که انتقال آب بدون حفاری داخل کوهها و از بین بردن آبخانه های شهمیرزاد به وسیله پمپاژ صورت گیرد اما از آنجا که در پروژه های عمرانی اصل بر کسب سود و منفعت پیمانکاران است.

در این نامه افزوده شد: دو پمپاژ آن حذف و با حذف آن میلیاردها ریال از بیت المال کشور را به تاراج گذاشتند و در سال 79 شروع به حفر تونل به طول 3300 متر داخل آبخانه چشمه سارهای شهیمرزاد نموده اند و در پی آن هزاران لیتر آب از مرکز آبخانه به هدر رفت و در رودخانه جاری شد و 11 چشمه از 17 چشمه موجود در شهمیرزاد خشک و هکتارها باغ سرسبز آلو و گردوی شهمیرزاد از بین رفت و این بی تدبیری مسئولان اعم از وزارت نیرو، استاندار، فرماندار، نماینده مجلس شورای اسلامی وقت و مدیرعامل آب منطقه ای تهران(پیمانکار پروژه) می باشد.

جناب آقای دکتراحمدی نژاد، آیا این عدالت است که جوانان شهرمان به خاطر نبود اشتغال اماکن ورزشی مناسب عدم کادر مجرب در مدارس آموزش و پرورش و عدم وجود اماکن تفریحی جهت گذراندن اوقات فراغت و عدم تعادل در توزیع زیرساختهای کافی برای استقرار جمعیت به دیگر شهرها مهاجرت کردند.

جناب آقای دکتر احمدی نژاد، تنها درمانگاه ساخته و مجهز شده توسط مردم و خیرین که می بایست پاسخگوی جمعیت ثابت بیش از 10 هزار نفر و جمعیت متغییر بیش از 50 هزار نفر در فصول تابستان و بهار و ایام تعطیل باشد فاقد کمترین امکانات بوده که حتی به دلیل عدم حضور تزریقات خانم، بانوان شهمیرزاد ناچار به تزریق دارو در منازل توسط افراد غیرمتخصص و یا با هزینه بسیار زیاد با مراجعه به شهر همجوار هستند و علیرغم پیگیری های زیاد که توسط نمایندگان در شورای اسلامی و طرح موضوع به دفعات در خطبه های نماز جمعه، هیچگونه اقدام موثری در این خصوص صورت نپذیرفته به طوریکه اخیرا تنها داروخانه موجود غیرشبانه روزی به دلیل عدم وجود مطب خصوصی در این شهر در حال تعطیل شدن است.

این نامه می افزاید: این مهم سبب شد که مردم ما شاهد جان باختن بسیاری از مجروحین بویژه بیماران قلبی در حال انتقال به بیمارستان های شهرهای همجوار هستند براستی این کجای عدالت و برابریست که در مرکز استان حداقل 14 واحد درمانگاه دولتی و خصوصی و بیش از 10 بیمارستان و مراکز بزرگ درمانی عمومی و خصوصی وجود دارد اما شهرمان از ابتدایی ترین مرکز بهداشتی درمانی محروم است.

جناب آقای رئیس جمهور، لازمه توسعه و پیشرفت و ایجاد مدنیت در شهرها در شیوه زندگی و دسترسی آسان به اماکن و نهادها و ادارات و توسعه راههاست. شهمیرزاد با گذشت بیش از 84 سال از تاسیس شهرداری و انتظار جهت ایجاد بخش مستقل که با عنایت حضرتعالی و هیئت محترم دولت در 15 ماه گذشته نه تنها با استقرار بخشداری هیچ یک از ادارات و نهادهای لازم جهت تشکیل بخش شکل نگرفت بلکه افرادی زیاده خواه در مرکز شهرستان تحت نام حامیان دولت جنابعالی با فشار و تهدید به مسئولین شهرستان و استان هر روزه شاهد تقلیل نیروی انسانی در ادارات موجود این شهر و یا تعویض نام آن بنام مرکز شهرستان مهدیشهر و یا کاهش نیرو و امکانات در اداراتی نظیر برق، مخابرات، پست و یا انحلال برخی از نهادها همانند اتحادیه مجامع امور صنفی بازرگانی شهمیرزاد و با تلاش مسئولین آموزش عالی جهت به تعطیلی کشاندن تنها مرکز علمی دولتی شهر(دانشکده دامپزشکی)هستند.

این نامه افزوده است: جناب آقای دکتر احمدی نژاد، همانگونه که استحضار دارید در سفر دور اول هیئت محترم دولت به استان سمنان شهر شهمیرزاد به دلیل قابلیت های ارزشمند طبیعی از جمله آب و هوای مناسب و وجود مناظر طبیعی چشم نواز و مناطق زیبا و وجود ابنیه تاریخی شیرقلعه و غار دربند به عنوان شهر نمونه گردشگری بین المللی انتخاب شد. شهری که از کمترین امکانات و زیرساختهای گردشگری منجمله مراکز درمانی مناسب و عدم امکانات ورزشی، تفریحی، فرهنگسرا است و مسئولین استان و شهرستان در صدد ایجاد اردوگاه ها و اماکن رفاهی و تفریحی برای کارکنان خود بدون پرداخت حق و حقوق شهرداری می باشند که این امر موجب دلزدگی گردشگران و مسافرین به این شهر می شود.

جناب آقای رئیس جمهور، تعلق در بند شهمیرزاد حد فاصل بین شهرهای شهمیرزاد و مهدیشهر به شهر مفرح و زیبای این شهر قابل کتمان تاریخی و طبیعی نیست اما حضور یک کارشناس قومیت گرای مهدیشهری در استانداری سمنان جهت تعیین حریم شهر حقوق قانونی و واضح شهمیرزاد را نادیده گرفته به طوری که مقرر شد استانداری طبق قانون حریم هر دو شهر را همزمان تعیین و جهت تاییدیه وزارت کشور ارسال نماید اما با سیاسی کاری و اعمال فشار و نفوذ برخی در آن اداره حریم شهر مهدیشهر به طور مجزا به وزارت کشور ارسال و با تعلق در بند شهمیرزاد به مهدیشهر به تایید وزارت کشور رسید و این امر موجب شد تا بذر بی اعتمادی در دل مردم شهمیرزاد کاشته وپرورانده شود.

جناب آقای رئیس جمهور، مسئولین شهرستان مهدیشهر و مردم آن در صدد حذف نام شهمیرزاد از صفحه جغرافیای سیاسی استان سمنان هستند، شهری که بیش از سه هزار سال قدمت داشته و در گذشته ای نه چندان دور مرکز تجارت حکومت طبرستان بوده و با نامهای شهمار فریمف شهمار طبرستان، شاهمیرزا همانند نگینی در منطقه البرز شرقی می درخشد ولی اکنون با کم لطفی و بی مهری مسئولین شهرستان که حتی از گفتن نام شهر نمونه گردشگری بین المللی کراهت دارند باعث انزوا و رکود در این شهر شده اند.

آقای رئیس جمهور، نوشتار فوق گوشه ای از نارسایی ها و مشکلات و تظلم هایی است که همه به جهت وجود مسئولین ضعیف که با اعمال فشار و خشونت برخی صاحبان نفوذ قومیت گرا در سیستم اداری استان و شهرستان و بی عدالتی آنان مردم شهید پرور و دلسوخته را به ستوه درآورده و بار دیگر تقاضای الحاق شهر عزیزمان شهمیرزاد به استان سرسبز مازندران داریم تا دلسوخته از به یغما بردن آب و آبخانه های شهرمان و محرومیت های موجود بانضمام به فضای سبز و جنگل انبوه و آب نیلگون دریای خزر آرام گیرد و از حضرتعالی عاجزانه می خواهیم که خواسته به حق ما را جامه عمل بپوشانید.

رونوشت این نامه که چهار صفحه طومار و46 صفحه امضاء می باشد خطاب به مقام معظم رهبری، امامان جمعه ساری، قائم شهر و شهمیرزاد، رئیس دفتر رئیس جمهور، رئیس مجلس شورای اسلامی، وزیر کشور، استانداران سمنان و مازندران، نمایندگان مردم سمنان، ساری، قائم شهر، بابل، بهشهر، نکاء و گلوگاه و مجمع نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران، روسای شوراهای اسلامی شهر ساری، پل سفید، فولادمحله، شهمیرزاد و بخشداران کیاسر و شهمیرزاد ارسال شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 بهمن 1389
شمه دور بگئدم اتا ادم خانه امه شلوار بالا بکشه مازرون بخاردنه
نا شناس 1 بهمن 1389
امیدوارم از چاله به چاه نیافتید، در هر صورت مقدم شما را گرامی می داریم.
fg 1 بهمن 1389
برای چه پشت اسم خانواده شهدا پنهان شدن . شمالی ها همیشه زیردست سمنانی ها و سنگسری ها بودن . ماها بودیم که اینها رو از گشنگی نجات دادیم . حالا به اسم مردم شامرزا نامه هم می نویسن ..... جهت اطلاع بگم مهدیشهر داره مناطقی رو که از فرمانداری سنگسر جدا شده پس میگیره دو دانگه چهار دانگه کیاسر و خیلی جاهای دیگه
مهدی 1 بهمن 1389
ما مازندرانی ها با آغوش باز از این موضوع استقبال می کنیم
حمید 1 بهمن 1389
آفرین به مردم دلیر شهمیرزاد که تبرستانی بودن خود را اثبات کرده اند.
مردم مازندران با آغوش باز از شهمیرزادی ها استقبال می کنند. همچنان که اکنون شهمیرزادی های زیادی در ساری و بابل و قائمشهر به کار و فعالیت مشغولند. جا دارد مسئولین هم مردم را همراهی کنند و برای بازگرداندن مناطق جدا شده از مازندران شهمیرزادی ها را یاری کنند.
نا شناس 1 بهمن 1389
اینها دلیل نمی شود تا غرب استانی ها بخواهند استانی جدا تشکیل دهند و با جایگزین شدن شهمیرزاد صورت مسئله پاک شود
نا شناس 2 بهمن 1389
ببینیم مسئولین مازندران می توانند چنین کاری کنند یا فقط باید شاهد از دست دادن مازندران باشیم
نا شناس 2 بهمن 1389
علف به دهان بزی شیرینه ما غرب استانی ها دلم نمی خواهد جز مازندران باشیم
پاسخ ها به این نظر
مردآویج 10 بهمن 1393
سلام.به خدا قسم که من نسل اندر نسل تنکابنی هستم و عاشق مازندران.اون هایی که تو غرب استان می گن جدایی جدایی،اقلیتی هستن که فقط صداشون بلنده و به دنبال منافع خودشون هستن.هرگز ما اجازه نمیدیم که غرب مازندران جدا شه از همین حالا بین تنکابن و چالوس و نوشهر سر مرکزیت دعوا هستش پس مطمئن باشین آخرش هم نمی تونن غرب استان رو از مازندران عزیز جدا کنن.در ضمن دم همه شهمیرزادی ها گرم که مازندران رو فراموش نکردن،ما هم اون ها رو فراموش نکردیم و نمی کنیم.مازندران و شامرزا هوای سر!
نا شناس 2 بهمن 1389
خیلی خوبه به همین دلیل باید غرب استان جدا بشه.
نا شناس 2 بهمن 1389
هرچه استان جمع جور تر باشه امکان مطرح شدن استعداد های محلی ،اشتغال و... بیشتر میگردد یادم هست زمانی که گلستان جزو مازندران بود بااچه سختی خودمان را در سطح ورزش استان مطرح میکردیم نفرات دوم و سوم و...در حالی شانس انتخابی را نداشت که از نفرات اول خیلی از استانها بهتر بودند !
نا شناس 2 بهمن 1389
مازندران اگر توان ، غیرت و تعصب داشت مشا حد فاصل دماوند وکدوک در حدفاصل فیروزکوه به خورد تهران نمی داد
نا شناس 2 بهمن 1389
قدم شما تپورستانی های عزیز را خوش آمد می گوییم.چرا که فرهنگ وشخصیت شما به این جغرافیا تعلق دارد. ما مردم مازندران آماده پذیرایی از شما شهمیرزادیهای عزیز (البته به قول خودتان شامرزا)هستیم.البته نا گفته نماند مسئولین مازندران تخصصشون کندنه نه اضافه کردن .شاید این هم نتیجه رطوبت با شه که مسئولین دچارشن.وگرنه اگر دست مردم باشه همین الآن با فرش قرمز از شما پذیرایی می نماییم .
نا شناس 2 بهمن 1389
حالا آب ما شمالیها رو بخور پس گرفتن چهاردانگه و قفقازو افغانستانو بهرین و.... پیش کش
بهرام نیکخواه 3 بهمن 1389
این درسته اغرین
شهميرزاديهاي مقيم قائم شهر 3 بهمن 1389
نظربه اينكه اين شهرستان درگذشته متعلق به مازندارن هميشه سبزبوده است بارديگربه همت والاي رئيس جمهورمحترم مردمي ونماينده ولي فقيه واستاندارونمايندگان مجلس و... كه خواسته به حق مردم شهميرزاد مي باشدمحقق شود. انشاءاالله
فرشاد 3 بهمن 1389
لازم به ذکر است که باید مناطق از دست رفته مازندران در آمل را هم باید بازگرداند. مانند امامزاده هاشم(ع) ، مشا و . . . که در اختیار تهران است.
نادر بابایی 4 بهمن 1389
به امید بازگشت شهرهای تبری نشین استان گلستان.
نا شناس 4 بهمن 1389
ای کاش یه بار هم نامه افرادی که در حفاری شمال کار میکردند و از رفتن این شرکت به تهران و از دست دادن کارشان غمگین بودند را مطرح می فرمودید
این شرکت نفتی بزرک در اوج سر و صدای رئیس جمهور محترم که بحث خروج شرکتها از تهران را دارد به تهران رفته و نماینده محترم بهشهر هم از این حرکت مدیران دفاع فرمودند فقط برای اینکه 10 الی 15 نفر برای کارهای خدماتی به سر کار بروند

ما شاالله به این همه کارایی
H MID 4 بهمن 1389
شهمیرزادیها دیر متوجه شدین چه کلاهی گشادی بر سر شما رفته

از ساری
hadi 4 بهمن 1389
باسلام به سردبیر محترم شمال نیوز :
امیدوارم باهمت شما و تمامی سایتهای استان سرسبز مازندران و به کوری چشم همه ی آنهایی که نمی توانند شهمیرزاد را ببینند به کوشیم و با قدرت شهمیرزاد را به آغوش گرم مازندرانی ها بسپازیم
sobhan 4 بهمن 1389
به امید خدا و با عنایت رئس محترم جمهور ما شهمیرزادیها منتظر هستیم به خطه زیبا مازندران بپیوندیم از شما سردیبر محترم تقاضا دارم که این متن را به بالای صفحه سایتتون بگذارید و از تلاشهای شما بیسارممنون هستیم
نا شناس 4 بهمن 1389
آفرين به شهميرزادي هاي غيور به آغوش مازندران سرفراز باز گرديد ، مقدمتان گرامي
سنگسري 9 بهمن 1389
اين موضوع حکايت مالی بوده که گفته براي گرفتن انتقام و ضرر رساندن به صاحبم خودم را از کوه به پايين مي اندازم.
مالك شهميرزادي 18 بهمن 1389
الا ! سنگسري تو در كجايي تو وهم خود مگر در كره ماهي
بيا پايين و با شهميرزادي بنشين كه شهرستان شدن نارد خدايي
ز خودخواهي و غرورت دست بردار كه خوي نادانان بود مغرور رفتار
بزرگي باشد اندر رفتار و كردار و گراين نا يد خر بود بزرگ دادار
برو كنكاش مي كن و از مردمان پرس به تو گويند كه در بند از شامرزاست
به مكرو حيله و تزوير و نيرنگ بيانداختي تو بر دربند من چنگ
ز عقده نوشتي نام خود را بر ادارات برو چوپان بزن بر گله ات داد
تو چوپانزاده اي بر اصل خود شو ز بهر چوپانان كوه بر پاست
تو گمان بردي كه شامرزا به زير است تو سالاري و شامرزا اسير است
بزودي همي شيران شرزه پس گيرند دوباره دربند شا مرزه
ز دانايان اين ملك بشنو كه شهرستان شدن حق شامرزاست
الا سمنانيها ملك بهشتي ز لطف ايزدي باشد شامرزا
جفا كرديد بر ما و سپرديد بهشت كوچك را بر ايل وحشي
ندانستيد قدر شهر و مردمانش رويم مازندران چون يار با ماست
مالك شهميرزادي 18 بهمن 1389
الا ! سنگسري تو در كجايي تو وهم خود مگر در كره ماهي
بيا پايين و با شهميرزادي بنشين كه شهرستان شدن نارد خدايي
ز خودخواهي و غرورت دست بردار كه خوي نادانان بود مغرور رفتار
بزرگي باشد اندر رفتار و كردار و گراين نا يد خر بود بزرگ دادار
برو كنكاش مي كن و از مردمان پرس به تو گويند كه در بند از شامرزاست
به مكرو حيله و تزوير و نيرنگ بيانداختي تو بر دربند من چنگ
ز عقده نوشتي نام خود را بر ادارات برو چوپان بزن بر گله ات داد
تو چوپانزاده اي بر اصل خود شو ز بهر چوپانان كوه بر پاست
تو گمان بردي كه شامرزا به زير است تو سالاري و شامرزا اسير است
بزودي همي شيران شرزه پس گيرند دوباره دربند شا مرزه
ز دانايان اين ملك بشنو كه شهرستان شدن حق شامرزاست
الا سمنانيها ملك بهشتي ز لطف ايزدي باشد شامرزا
جفا كرديد بر ما و سپرديد بهشت كوچك را بر ايل وحشي
ندانستيد قدر شهر و مردمانش رويم مازندران چون يار با ماست
نا شناس 3 اسفند 1389
شتر در خوهب بیند ÷نبه دانه
محمدی 14 ارديبهشت 1390
مردم چاشم و فولادمحله و ده صوفیان و پرور از دست شهمیرزادیها به ستوه آمده اند چطور شما شهمیرزادیها با 6.5 هزار جمعیت چنین ادعایی دارید درجزین هم همین اندازه جمعیت دارنه بابا
نا شناس 19 مرداد 1390
از وقتیکه مرحوم حجه السلام مومنی شهمیرزادی فوت کردند متاسفانه هر بلایی خواستند سر شهمیرزاد اوردند ما بزرگتر نداریم
iman 9 اسفند 1391
مردم چاشم خودشونو مازندرانی می دانند به چه حقی این مناطق را به استان سمنان ملحق کردند اگر قراره روستاهای ما همچنان مورد بی مهری باشه همون بهتر که جز استان مادر خودمون مازندران باشیم
مهرداد 26 فروردين 1392
اخه چرا دروغ میگید چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟شما که از عدالت حرف میزنید چرا دروغ میگید که 10هزار نفر جمعیت ثابت داره و 50 هزار نفر جمعیت متغییر.بریید یکم آمارارو نگاه کنید 2هزار نفر جمعیت ثابت و 7هزار نفر جمعیت متغییر داره بعدشم کیاسر داره جز شهرستان مهدیشهر میشه چی میگید شما.همون بخش از سرتون زیاد بود
نا شناس 28 فروردين 1392
خواهشمندم مقداري منطقي وعقلاني فكر كنيد نه احساسي كه به شهميرزاد داريد شما بايد از پتانسيل هاي موجود شهميرزاد استفاده كنيد ... تا ساري 180 تا فاصله داريد تا سمنان 20 تا تا تهران 220 تا بهتر نيست به تهران بپيونديد بعد مازندران چه گلي به سر شهرها وروستاهاش زده كه به سر شمابزنه
نا شناس 30 فروردين 1392
شهمیرزاد شهر دلاوران سنگسری
نا شناس 31 فروردين 1392
سنگسر شهر دلاوران شهمیرزادی
r 4 خرداد 1392
حالا چی می شه شهمیرزاد جزو استان مازندران می شه یا نه ؟؟؟؟؟؟؟
مریم 16 تير 1392
شامرزا دور
محمد 24 تير 1392
شهمیرزاد جزء تبرستان بوده بوده و الآن هم باید جزء مازندران باشه. ضمنا خیلی از شهمیرزادیها مثل اهالی دودانگه و چهاردانگه ساکن مازندران هستند.
سام 22 شهريور 1392
به بچه رو دادن اين چيزها را هم داره. بدبختهاهمين مركز بخش هم از سرتون زياده.
چيه خودتون سركار گذاشتين(البته سركارتون گذاشتن) تكون ميخورين : شهر نمونه بين المللي گردش گري.
شهر نمونه گردش گري به حرف نيست كه. با كدوم امكانات چنين ادعائي مي كنيد. فكر مي كنيد نصب فرفرف و چيدن سفره‏ي هفت سين در تنها فلكه‏ي شهر براي جذب توريست كافيه؟ فرضاً گيريم يه بدبختي هم به اسم توريست اومد، كجا ميخواين جاش بدين. لابد مي فرستينش هتل سنگسر يا هتل دربند سنگسر. پس شهر نمونه گردش گري سنگسره نه شهميرزاد. و شهميرزاد، يكي از نقاط ديدني سنگسر بحساب مياد، مثل غار دربند، تنگه پرور و ... . راستش شهميرزاد اصلاً شهر نيست كه بخواد شهر نمونه گردشگري باشه.


ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.